Ute och gå

Nu är man hemma igen efter en liten runda i Åhus med träningskläderna och skorna på. Precis när jag skulle gå ut så öppnade sig himlen på samma sätt som när jag hade bestämt mig för att jag skulle ut och gå igår så jag tänkte först "detta måste ju vara ett tecken på att naturen vill att jag ska stanna hemma och bara mysa" men sen tog jag på mig skorna och pluggade in lurarna i öronen och sa högt till mig själv "detta är bara naturens sätt att ge dig lite motgångar i livet för allt ska inte vara så jävla lätt för dig Emelie". Det blev bara en liten runda på 30 min men varje steg räknas på resan. 
 
Så nu sitter jag här med min latte i min star wars mugg och kollar på Ellen show i mina mjukaste byxor tänker inte flytta mig härifrån på några timmar! 
 
Har även satt upp ett nytt mål för mig själv att jag ska gå 2 mil innan året är slut (det behöver inte vara på en och samma gång men ändå så jag kommer igång) så är ganska stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback