New girl

Jag skrev precis en långt och bra inlägg om hur jag nu sitter i sängen och fantiserar mig bort till new girl med ett liv av nya utmaningar och bra rumskompisar som verkligen bryr sig om en. 

Satt för några dagar sedan och kollade på samma avsnitt med mamma när hon sa att hon trodde att jag hade passat perfekt för att bo med tre random killar så. 

Så vad säger ni? Finns det några desperata killar där ute som behöver en knäpp, estetisk och kreativ tjej i sin lägenhet så är det bara att höra av sig! Jag kan sticka fina halsdukar åt er och laga mat och har även fått höra att jag är ganska grym på att fixa fester med. Men nu ska jag fortsätta kolla och sticka min halsduk så får vi se vad morgondagen erbjuder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback