Min säng

Måste säga att det är väldigt skönt att vara tillbaka i min lilla håla till hemstad och äntligen få ligga i min egen säng igen.

Kommer självklar sakna både Jonte och pk men att krypa ner efter en 12 timmar lång bil-buss-tåg-buss färd och veta att inatt kommer jag inte behöva brottas om täcket eller behöva vakna klockan 7 på morgonen av att grannen står och sågar och bara tanken av att jag ska få äta min vanliga frukost med ett kallt glas laktosfri mjölk innan jag ger mig ut på byn i mina träningsskor utan att slå halvt ihjäl mig. 

Det tråkiga är att nu är jag hemma och allt kommer fortsätta i samma gamla vanliga mönster med mig utslagen på soffan klagandes om att jag är uttråkad med för slapp för att göra något åt det och jag kommer sakna utsikten och ska jag vara helt ärlig så kommer jag oxå sakna norrmännens sjungande ton på rösten (men det är bara ytterst lite jag kommer sakna det!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback