Loove being a hemmafru..

Imorse klockan 5 började Jonte jobba och han kom hem nu vid 9 sätter sig och kollar fb, går och duschar och nu är det dags för oss att sova så han orkar upp till jobbet imorgon med. Min bästa vän just nu heter Anastasia och det är en figur som jag skapat i sims (lika deprimerande som det låter). 

Jag måste verkligen komma ut och imorgon ska jag gå ut och upptäcka Drammen vare sig det är kallt eller jag är trött för mitt liv kan inte fortsätta såhär..

Tur att man har sin kära mobil och radio så jag kan ligga och lyssna på det nu när han ska somna för eftersom jag inte gör av med någon energi om dagarna kan jag omöjligt somna nu!

Här kommer en bild på när jag kände mig cool igår i Jontes keps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback