Knä helvete!

Jag började ju med mina armhävningar igår och självklart ska det kännas som bara den i mitt knä så tyvärr får jag nog avsluta den utmaningen men det betyder inte att jag kommer lägga träningen åt sidan eller att jag kommer glömma bort utmaningen för så fort jag är bra i knät (hoppas fortfarande att jag kommer bli bra i det) så ska jag göra alla möjliga utmaningar jag hittar och bara njuta av att se musklerna växa på min kropp och känna hur kilona rasar. Men fram tills dess går jag på mina tabletter när det gör som ondast och går ut och går så mycket jag bara kan. Funderar även på att börja simma eftersom det inte påfrestar knät och är en bra träning för hela kroppen. Så önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback