Hela Sverige bakar

Sitter här mitt i min stickning och tv-tittande när jag inser att jag just nu är i en mellan period i mitt liv. En period när jag bara går och väntar på allt som ska hända. 

På söndag bär dock mina fötter och min väntan på värmen och solen till Norge där jag ska spendera 2 veckor. Kommer nog bli en hel del gång där uppe då alla andra kommer vara på jobbet och min enda uppgift där uppe är att söka jobb och ta hand om hemmet och det tar ju inte hela dagarna. 

Varför då inte passa på att röra lite på rumpan när man ändå är på ett nytt ställe så man kanske till och med kan ta fina bilder, har hört att Norge är väldigt fint om man bara ger sig ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback