Galen, knäpp, nuts eller bara ensam

Sitter i soffan och stickar när jag märker att magen kurrar och istället för att bara gå upp och ta något att äta börjar jag en konversation med mig själv. Så ja jag börjar nog bli lite galen av att gå runt här hemma själv..

Tur iaf att man har ipaden med bones på och en vacker utsikt att kolla på med jämna mellanrum och fundera på livets alla frågor, frågor som "ska jag ta en bit pizza?" "Varför gör mina smalben ont?" "Vad är det för tre byggnader som ser ut som skolådor som jag ser i andra änden av dalen?" "Varför ser mina inneskor olika ut?" (Ja ni fattar grejen)

Men nu blir det att sticka lite till innan dem kommer hem och kolla på några fler avsnitt av bones.


Kommentarer
elin wahlberg säger:

vad fin bild :)

Svar: Tack :)
Emelie

2013-11-21 | 16:34:48
Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback