Bara i Norge!

Var och skulle köpa pizza med Jonte innan och han sätter sitt kort och maskinen säger att det inte är giltigt så lite kaxigt tar jag fram mitt (som till och med funkar i bushen i Kenya) och sätter i det och får samma meddelande! Lagom chockad tar jag mitt kort igen och lägger ner i plånboken och går efter Jonte ut till en automat där han kunde ta ut pengar till pizzan.

Ska fan ringa min bank när jag kommer hem och säga att dem måste ta bort från sin sida att deras kort funkar i hela världen och skriva att det funkar nästan överallt med undantag för vissa butiker i Norge.

När vi väll kom hem sen började vi hugga in på dessa gigantisk men ganska goda pizzor. Nu sitter jag med min dator i knät och läser lite bloggar efter att spenderar någon timme på att leta au pair jobb lite överallt i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback